Ułatwienia dostępu

Skip to main content
Urząd Gminy w Ruścu
Odpowiemy na Twoje pytania

„Sołectwo na plus”

4 stycznia, 2021

Zgodnie z uchwałą nr 1268/20 z dnia 29 grudnia 2020 r. Zarząd Województwa Łódzkiego ogłasza nabór zgłoszeń „Sołectwo na plus”.

Zasady naboru „Sołectwo na plus” zostały opisane w Regulaminie naboru „Sołectwo na plus”, przyjętym Uchwałą Zarządu Województwa Łódzkiego Nr 1267/20 z dnia 29 grudnia 2020 r., zwanym dalej Regulaminem.

Zgłoszenie należy sporządzić na  druku, który określa załącznik nr 1 do Regulaminu i złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego lub przesłać za pośrednictwem podmiotów świadczących usługi pocztowe na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, w terminie do dnia 1 lutego 2021 roku (decyduje data stempla pocztowego).

Składane zgłoszenia powinny dotyczyć projektów realizowanych wyłącznie w terminie od dnia 1 lipca 2021 roku do dnia 15 listopada 2021 roku.

Kwota dotacji w ramach projektu dla jednej miejscowości nie może być większa niż 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) i musi być podana w zaokrągleniu do pełnych złotych.

Wymagania dla projektów zostały określone w Regulaminie.

 

Wszelkie zapytania można kierować:

– pod adresem email:

– telefonicznie 42-663-32-24, 42-663-35-74

Załączniki